- Towary oferowane w sklepie internetowym HEK-TRADE sp. z o.o. są objęte gwarancją producenta.
- W przypadku reklamacji należy kontaktować się z HEK-TRADE sp. z o.o. lub z odpowiednim serwisem, o ile jego adres został podany na karcie gwarancyjnej.
- Podstawą przyjęcia towaru do reklamacji jest dostarczenie go w oryginalnym opakowaniu z zachowaną naklejką gwarancyjną na koszt nabywcy.
- Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Koszty przesyłki pokrywa nabywca.
- W przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
- Jeżeli przesłany towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, istnieje możliwość jego zwrotu lub wymiany pod warunkiem, że opakowanie fabryczne jest nienaruszone. Więcej informacji w zakładce ZWROTY.
- Kupujący nie może odstąpić od umowy, gdy: – w przypadku towarów posiadających zapieczętowane opakowanie – opakowanie zostało zdjęte, towar był używany przez Kupującego.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
- Przy wymianie towaru na inny model ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione.
- Przy rezygnacji z towaru pieniądze zwracamy przekazem pocztowym lub przelewem bankowym na podany rachunek (wybór formy zależy od Państwa).Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek za pobraniem!
- O zamiarze zwrotu lub wymiany towaru prosimy nas wcześniej powiadomić drogą elektroniczną lub telefonicznie. Do przesyłanego do nas towaru prosimy dołączyć oryginał dowodu zakupu.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
- Przy wymianie towaru na inny model, ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione.
Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):
Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.